Δευτέρα, 4 Ιανουαρίου 2010

Εθνικιστικός λόγος Θεοδωράκη, σαν Χρυσαυγήτης… και μια πρώτη απάντηση

ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ





Σ' αυτή την ιστορική καμπή που βρισκόμαστε, τρία είναι τα κύρια μέτωπα στα οποία οφείλουμε να πάρουμε σαφή στάση:


Το πρώτο αφορά την Κύπρο και το σχέδιο Ανάν. Το δεύτερο αφορά τα Σκόπια και το όνομα «Μακεδονία». Και το τρίτο την υπεράσπιση της ελληνικότητας μπροστά στην επίθεση που δέχεται από ελληνικές και διεθνείς οργανωμένες δυνάμεις.


1) Κύπρος: Παρά το ότι ο ελληνοκυπριακός λαός απέρριψε το Σχέδιο Ανάν με μεγάλη πλειροψηφία (70%), εν τούτοις τόσο μέσα στην Κύπρο όσο και στην Ελλάδα υπάρχουν πρόσωπα και δυνάμεις που συνωμοτούν, ώστε με την δημιουργία καταλλήλων συνθηκών να το επιβάλουν τελικά, μιας και η επικράτησή του εξακολουθεί να αποτελεί βασικό στόχο της πολιτικής των ΗΠΑ, που θέλουν μ' αυτόν τον τρόπο να εξασφαλίσουν ένα σημαντικό στρατηγικό έρεισμα για τα άμεσα και μακροπρόθεσμα σχέδιά τους στην Μέση Ανατολή.

Είναι ανάγκη λοιπόν να βρεθεί ένας τρόπος, ώστε να ακουστεί η φωνή της μεγάλης πλειοψηφίας του ελληνικού λαού που δεν συμφωνεί στην εφαρμογή αυτού του Σχεδίου, το οποίο είναι αντίθετο με τα συμφέροντα της Κύπρου και ειδικότερα των Ελληνοκυπρίων, που αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα του Ελληνικού Έθνους.


2) Σκόπια:
Δεν θα πρέπει να έχει για μας καμμιά απολύτως σημασία το γεγονός ότι τα έχουν ήδη αναγνωρίσει με το όνομά τους πολλά κράτη δια διάφορους εμφανείς λόγους. Στην πραγματικότητα όσοι το κάνουν, αγνοούν ή και περιφρονούν την ιστορική αλήθεια. Άγνοια ασυγχώρητη, που οδηγεί στην ουσιαστική γελοιοποίησή τους. Το γεγονός και μόνο ότι έτσι θα νομίζουν ότι με την επιλογή τους αυτή θα συνυπάρχουν με τα τρισέγγονα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, θα αποτελεί γι' αυτούς αιτία χλευασμού και υποτίμησης της σοβαρότητάς τους. Και υποθέτουμε ότι είναι περιττό να επαναλάβουμε εδώ τα λόγια του ίδιου του πρώην Προέδρου των Σκοπίων κ. Γκλιγκόρωφ, ότι δηλαδή οι Σκοπιανοί είναι Σλαύοι , η εθνικότητά τους Σλαυική και η γλώσσα τους ένα μείγμα Σλαυικής και Βουλγαρικής διαλέκτου.

Εκείνο όμως που θα πρέπει να μας αφορά ως Έλληνες, είναι το γεγονός ότι ορισμένοι ηγέτες των Σκοπιανών αποφάσισαν να εκμεταλλευτούν το όνομα «Μακεδονία», ανακηρύσσοντας τους εαυτούς τους ως μοναδικούς απογόνους-κληρονόμους της αρχαίας Μακεδονίας, του Φιλίππου και του Μεγάλου Αλεξάνδρου και με το εύρημα της «Μακεδονίας του Αιγαίου» να διεκδικούν χωρίς ντροπή τα εδάφη της σημερινής ελληνικής Μακεδονίας από δύση σε ανατολή χαράζοντας σαν σύνορα στον νότο τις παρυφές του Ολύμπου! Φτάνουν στο σημείο μάλιστα να διατείνονται ότι η Θεσσαλονίκη, που την προορίζουν ως πρωτεύουσά τους, βρίσκεται σήμερα υπό ελληνική κατοχή!

Πρόκειται για ένα βλακώδες, αισχρό και προσβλητικό παραλήρημα, απέναντι στο οποίο το μόνο που ταιριάζει σ' έναν υπεύθυνο λαό και ένα υπεύθυνο κράτος είναι η απόλυτη περιφρόνησή. Που σημαίνει ότι δεν δεχόμαστε καμμιά σχέση και ακόμα πιο πολύ καμμιά συζήτηση μαζί τους. Είτε μόνοι μας είτε με τη μεσολάβηση του
ΟΗΕ όπως γίνεται σήμερα. Και το μόνο που οφείλουμε να πράξουμε είναι να δηλώσουμε καθαρά ότι εμείς δεν πρόκειται ποτέ να τους χαρίσουμε το όνομα «Μακεδονία» και ότι δεν θέλουμε να έχουμε καμμιά σχέση οικονομική και διπλωματική μαζί τους.

Κλείνουμε τα σύνορα. Και δεν καταδεχόμαστε ούτε να τους εμποδίσουμε να μπουν στην αγκαλιά του ΝΑΤΟ και της Ευρώπης, που τόσο πολύ επιθυμεί την παρουσία ανάμεσά τους των γνήσιων απογόνων του … Μεγάλου Αλεξάνδρου. Ας τους χαίρονται λοιπόν, μιας και στην πραγματικότητα απολαμβάνουν την πλήρη εύνοια των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ, που έχουν ήδη μεταβάλει μαζί με το Κόσοβο και τα μισά Σκόπια σε μια από τις μεγαλύτερες στρατιωτικές τους βάσεις στον κόσμο. Με άλλα λόγια αποτελούν ήδη ένα στρατηγικής σημασίας προτεκτοράτο των ΗΠΑ και για τον λόγο αυτόν οι απειλές τους με στόχο τα εδάφη μας θα πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπ' όψιν.

Μετά από όλα αυτά η συμμετοχή μας στις διαδικασίες που μας επιβάλλονται άνωθεν για δήθεν σύνθετες ονομασίες για όλες τις χρήσεις και πράσινα άλογα -γιατί αυτό που θα γίνει τελικά είναι να παραμείνει το όνομα «Μακεδονία»- αποτελεί απαράδεκτη υποχώρηση, που θίγει την σοβαρότητα και την αξιοπρέπειά μας. Πρέπει να σκεφτούμε σοβαρά ότι.η στάση αυτή δεν ταιριάζει σε λαούς όπως ο δικός μας, που είχε το θάρρος να αντιταχθεί στους ισχυρούς σε δύσκολες και κρίσιμες περιόδους προστατεύοντας την ιστορία του, την τιμή και την υπερηφάνεια του.

3) Το τρίτο και σημαντικότερο εθνικό πρόβλημα που θα πρέπει να μας απασχολήσει, είναι η αποκάλυψη και καταγγελία στον ελληνικό λαό των κύκλων, ομάδων και οργανώσεων που σε συνεργασία με διεθνείς οργανισμούς επιδιώκουν την κατεδάφιση της ελληνικότητας.



Μεταξύ των διεθνών οργανώσεων πρωτεύοντα ρόλο έπαιξε το «Ίδρυμα Σόρος», που συγκαταλέγεται μεταξύ εκείνων των δυνάμεων που αποφάσισαν την διάλυση της Γιουγκοσλαυίας, τον πόλεμο στην Γεωργία και την αποσύνθεσή της, την υποταγή στη Δύση της Ουκρανίας και που σήμερα αναμοχλεύουν τους εθνικισμούς στην Αλβανία προετοιμάζοντας το όραμα για την Μεγάλη Αλβανία με τη δημιουργία του Κοσόβου και με στόχο την Ήπειρο (Τσαμουριά) αλλά και στα Σκόπια με την ενίσχυση της προβολής της «Μακεδονίας του Αιγαίου».

Όσον αφορά τη χώρα μας, με στόχο το χτύπημα της ελληνικότητας αποβλέπουν στην αποδιοργάνωση της συνοχής του ελληνικού έθνους ξεκινώντας από την παραμόρφωση ιδιαίτερα της σύγχρονης ιστορίας μας -πριν, κατά και μετά την επανάσταση του 1821- και την εξάλειψη του ελληνικού πολιτισμού, παραδοσιακού και σύγχρονου.


Ορισμένοι Έλληνες, ουσιαστικοί πράκτορες αυτών των ύποπτων διεθνών οργανώσεων εργάζονται εδώ και πολύ καιρό συστηματικά. Έχουν διεισδύσει μέσα στους πλέον σημαντικούς και ευπαθείς τομείς της κοινωνικής μας ζωής, όπως η Παιδεία, η εξωτερική πολιτική, τα ΜΜΕ, καθώς και στους κομματικούς χώρους έχοντας ήδη κατορθώσει να σταθεροποιήσουν ένα σημαντικό προγεφύρωμα με την οικονομική ενίσχυση των ξένων και στηριζόμενοι στην άγνοια των πολλών και στην αποσιώπηση εκ μέρους των οπορτουνιστών έχουν ήδη προξενήσει μεγάλες βλάβες στην παραδοσιακή συνοχή του λαού μας τουλάχιστον ως προς τις παραδοσιακές του αξίες, που τον έκαναν να είναι αυτός που είναι. Σε πείσμα όλων των δεινών που κατά καιρούς δοκιμάζουν την αντοχή του.

Επομένως η καλλιέργεια του πατριωτισμού αποτελεί σήμερα την μοναδική απάντηση, ώστε ο λαός μας να μπορέσει να αποκρούσει ενημερωμένος, ενωμένος και άγρυπνος αυτό το σατανικό σχέδιο ξεσκεπάζοντας και απομονώνοντας τους εχθρούς του, όποιοι και αν είναι και όπου κι αν βρίσκονται.

Αρκετά κοιμηθήκαμε έως τώρα. Καιρός να ξυπνήσουμε, να εγερθούμε, να εξεγερθούμε και ενωμένοι να αντιμετωπίσουμε όπως αρμόζει τους μεγάλους κινδύνους που απειλούν την ιστορία, τον πολιτισμό, το ήθος, τις παραδόσεις και τελικά την ακεραιότητά μας.

18 σχόλια:

  1. Αγαπητέ Μίκη,

    Φαίνεται πως ο Θεός έχει δώσει σε κάθε άνθρωπο και ανάλογη πνευματικότητα. Αυτό εξ’ άλλου είναι που κάνει τους ανθρώπους να ξεχωρίζουν απο τα άλλα δημιουργήματα. Οι ανθρώποι, ανάλογα με το πως αναπτύσσουν αυτό το θείο δώρο, συμβάλλουν άλλοι λίγο και άλλοι περισσότερο στην ανάπτυξη του ανθρώπινου πνεύματος και πολιτισμού. Η προσφορά σου στην Ελληνική και παγκόσμια μουσική σε έχει κάνει διάσημο. Για κάθε νούσιμο Έλληνα που διαθέτει ακόμη την πνευματική του ισορροπία η μουσική σου αποτέλεσε και αποτελεί βάλσαμο στην ψυχή. Σε αγαπούμε γι’ αυτή σου την προσφορά.
    Έχεις κάθε δικαίωμα να συμμετέχεις στα κοινά και να εκφράζεις οτιδήποτε νιώθεις. Όμως εμείς που γεννηθήκαμε και μεγαλώσαμε στην Κύπρο ψηλαφώντας καθημερινά τον κίνδυνο να γίνουμε η τελευταία γενιά Ελλήνων στο νησί έχουμε μια παράκληση. Άσε μας ήσυχους. Μπουχτίσαμε και από σωτήρες και απο αυτόκλητους πατριώτες. Οι λύσεις στα προβλήματα σήμερα χρειάζονται όχι παχιά λόγια και συνθήματα αλλά σύνεση και έξυπνους χειρισμούς. Χρειάζεται, αν μου επιτρέπεται η φράση, πολιτική πνευματικότητα κάτι που φαίνεται να μήν διαθέτεις. Αφού ο Θεός σε προίκισε με μουσική πνευματικότητα.

    Γεώργιος Ολύμπιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μιχάλη ή Γεώργιε,

    Να μας αφήσουν ήσυχους και τα σημιτάκια και τα γιωργάκια ή μόνο όσοι "καλαμαράδες" διαφωνούν με τις νενέκικες απόψεις σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ Γεώργιε,

    Ο τίτλος που έβαλες σε αυτό το ποστ αντικαθρεφτίζει ξεκάθαρα τόσο την ηλιθιότητα σου, όσο και την άγνοιά σου. Όταν κάποτε σε αξιώσει ο Θεός να ζήσεις (πρόσεξε να ζήσεις, όχι να αντιγράψεις) την Ιστορία όπως την έζησε ένας Θεοδωράκης, θα καταλάβεις πόση "πολιτική πνευματικότητα" διαθέτεις σήμερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το όνομα Θεοδωράκης δεν είναι αρκετό να να δικαιώσει τις αποψεις του πόσο μάλλον να κάνει οποιονδήποτε να τις αποδεχτεί χωρίς κριτικη επεξεργασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Διαφωνώ σε πολλά σημεία με τις θέσεις του Μίκη Θεοδωράκη και συμμερίζομαι το σχόλιο της Ρόουζ. Παρόλ' αυτά, θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΥΣ τους χαρακτηρισμούς εναντίον του Μίκη και γενικά τον τρόπο παρουσίασης και αντιμετώπισης του, στο παρόν ιστολόγιο. Ακόμα και αντίπαλος να ήταν (που ΔΕΝ είναι!), θα έπρεπε να υπάρχει ένας στοιχειώδης σεβασμός. Επίσης, το ερώτημα του Ανώνυμου 10.33 π.μ., είναι πέρα από καίριο...Να μας αφήσουν ήσυχους όλοι ή μόνο όσοι διαφωνούν με τις απόψεις μας;

    Υ. Σ. Παρεμπιπτόντως, είμαι επίσης, ναιναίκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Roze κανένα όνομα δεν είναι αρκετό για να δικαιώσει απόψεις, αλλά ο καθενας φέρει μια ιστορία και δεν ξέρω από που αντλεί αυτή την αλαζονεία ο γράφων το σχόλιο για να προσμετρά την "πολιτική πνευματικότητα" τη δική του με αυτή ενός Μίκη Θεοδωράκη. Και με ποια κριτήρια βαφττίζει εθνικιστικό και χρυσαυγίτικο τον λόγο του. Κάποιοι άνθρωποι έχουν δώσει αγώνες από τους οποίους ξεπήδησε μια περηφάνεια που χωρίς αυτή θα είμασταν όλοι χαμένοι. Λίγος σεβασμός, λίγη αιδώ και λίγη περισυλλογή όταν μιλάμε για αυτούς δεν θα έβλαπτε κανέναν...

    Και κάτι άλλο. Όταν έδινε συναυλίες στο εξωτερικό καλώντας τον κόσμο να συστρατευτεί για μια δίκαιη λύση στην Κύπρο δεν άκουσα κανέναν Κύπριο να λέει παράτα μας ήσυχους. Αυτή η φράση είναι δηλωτική μιας αχαριστίας άραγε, ή μιας ηλιθιότητας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεμων,
    εχω μαθει να διατυπώνω τις αποψεις μου
    χωρις απαραίτητα να χρειαζεται αντιπαράθεση..
    Έτσι η θέση μου παραμένει η ίδια όπως αρχικα τη διατυπωσα.

    Σε οσα με ρωτάς, νομιζω απευθυνεσαι σε λαθος άτομο. Ισως ο Μιχάλης ή ο Γεωργιος Ολύμπιος θα μπορούσαν να σου απαντήσουν.

    Με το Θεοδωρακη εχει κατι χρόνια που διαφωνω στις ακραιες εθνικιστικες του τοποθετησεις και τον εξωραισμό αντιλήψεων που φανταζομαι ο νεοτερος εαυτός του θα ανατριχιαζε και μονο στην ιδεα οτι θα ξεστόμιζε.

    Τα άλλα θα τα κρίνει ο χρόνος...

    Περι αχαριστίας τωρα, ποιος χαρίζει, τι χαρίζει, πότε το χαρίζει, γιατι όλοι πρεπει να δεσμευομαστε απο το "δώρο" κλπ κλπ

    δεν υπάρχει ευθεια γραμμή σε τετοιου είδους συλλογισμους.. Αλλα όπως είπα και προηγουμενως, δεν υπάρχει νοημα στην αντιπαράθεση αυτη.

    Αν καποιος επιθυμει να κρατήσει το Θεοδωράκη ψηλά δεν θα το πετυχει με τη παράβλεψη όλων όσων διατυπωνει τα τελευταία 20 χρονια.

    από την άλλη το μουσικο του έργο είναι εκει... Θα πρεπει να μ αρεσει ο Βαγκνερ σαν άτομο ή οι ιδεες του για να μ αρεσει η μουσική του;

    και κατι τελευταιο, είναι οι ανθρωποι που κανουν την εποχή ή οι εποχές κάνουν Ανθρώπους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μια τελευταία σκέψη:

    ξέρεις πόσοι Ανθρωποι έγιναν λίπασμα μιας εποχής και κανένας δεν τους μνημονευει με περισσότερη συνέπεια εργων και πράξεων?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. rose αυτή η πιπίλα περί εθνικισμού με έχει κουράσει αφάνταστα. Όλη η ελληνική αριστερά, όλη η εθνική αντίσταση, όλη η αριστερή διανόηση (Ρίτσος, Σκαρίμπας, Θεοδωράκης) αλλά και η διανόηση και τέχνη της γενιάς του 30 (Ελύτης, Σεφέρης) οι λόγοι και οι πράξεις του Αρη, του Σαράφη (μα φυσικά και του Αυξεντίου), έχει χαρακτηριστεί εθνικιστική και διαφορικο-ρατσιστική. Από ποιους; Μα φυσικά από τους άκαπνους! Αυτούς που τα βρήκαν έτοιμα για να μπορούν να κρίνουν και να επικρίνουν. Αυτούς που θα κρυφτούν ξανά σαν τα κουνέλια στην πρώτη δυσκολία.

    Αυτοί που έγιναν λίπασμα αγαπητή rose και κανένας δεν τους μνημονεύει μπορεί να έχουν ως προσκέφαλο τον τίτλο του Χρόνη Μίσιου: "Ευτυχώς, εσύ σκοτώθηκες νωρίς". Γιατί τουλάχιστον μένει αμόλυντο το όνομά τους από την αισχύνη των ανίδεων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ενώ εσύ ρε Δαίμωνα που δεν τα βρήκες έτοιμα, που'χεις την κάπνα του μπαρουτιού στα βλέφαρα, στέκεις εκεί στις επάλξεις, το φρόνημα υψηλό, το σπαθί ακονισμένο. Έτοιμος να μας παραδώσεις την Κερύνεια αμόλυντη, με τον Θεοδωράκη να τραγουδάει για την λεβεντιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Παύλε, αν και δε γνωρίζεις ποιος είμαι και τι έχω κάνει, ο λόγος μου υπερασπίζει τους μπαρουτοκαπνισμένους της ιστορίας από τους λαγούς και όχι τον εαυτό μου από τους επικριτές μου. Φυσικά δεν έχω την απαίτηση να καταλαβαίνουν ΟΛΟΙ ελληνικά.

    Όσο για την Κερύνεια, θου Κύριε φυλακίν το στώματι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ούτε και εσύ γνωρίζεις τον Κόκο ή τον Μιχάλη Ολύμπιο για να τους ομαδοποιείς στους "λαγούς" μαζί με όσους ψήφισαν θετικά σε μια εκλογική διαδικασία, δεν είναι στα ελληνικά το πρόβλημα.
    Όσο για τον Θεοδωράκη αφού είναι δημόσιο πρόσωπο και εκφέρει λόγο και μάλιστα έντονο, υπόκειται στη κριτική του οποιουδήποτε, ειδικά όταν ο οποιοσδήποτε υπογράφει.
    Εγώ προσωπικά λυπήθηκα όταν διάβασα το κείμενο, όχι τόσο για τις απόψεις του Μίκη αλλά κυρίως το λεξιλόγιο που χρησιμοποιεί που δεν θυμίζει σε τίποτα "αριστερή διανόηση".
    Τα περί "σατανικών σχεδίων", "εχθρών εκ των έσω", "συνωμοσιών" κλπ ταιριάζουν περισσότερο σε δικτατορίσκους, όχι ανθρώπων του πνεύματος.
    Και ένα τελευταίο. Αφού ο Μίκης δεν έχει σπίτι στο Βαρώσι, ούτε αδερφό σκοτωμένο, ούτε γιο να υπηρετεί στην ΓΚΠ, ναι, καλά κάνει να σιωπά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φίλε μου είπα να μη σου απαντήσω, αλλά είσαι προκλητικός, ιδιαίτερα με την τελευταία σου πρόταση.

    Λοιπόν, καταρχάς ο Θεοδωράκης είναι συνεπής "εθνικιστής" από την πρώτη έως την τελευταία του μέρα. Από τότε που μελοποίησε τη Ρωμιοσύνη (τη ρωμιοσύνη μη την κλαις, μπρρρρ, ογκόλιθος "εθνικισμού") και το Άξιον Εστί, μέχρι σήμερα. Άλλοι αρέσκονται να κάνουν διπλές αναγνώσεις των λόγων και των πράξεών του κατά το δοκούν και κατά το συμφέρον τους.

    Δεύτερον δεν ομαδοποιώ όσους ψήφισαν όπως λες σε μια εκλογική διαδικασία (αλήθεια που το είδες αυτό;) ακόμη περισσότερο, που έχω ταχθεί υπέρ σε αυτό που υπονοείς - κι εδώ όπως και αλλού, σε πάρα πολλά, διαφωνώ με τον Θεοδωράκη. Αλλά εμένα οι γονείς και η Παιδεία μου με έμαθε την ηθική έννοια της ευγνωμοσύνης. Εγώ δεν μπορώ να ξεχάσω πως όταν τις έτρωγα στην ασφάλεια, σιγοτραγουδούσα τα τραγούδια του για να σταματήσω το κορμί μου να τρέμει από το φόβο. Ούτε τις συναυλίες/διαδηλώσεις στη Γερμανία και την Αμερική για την Κύπρο (όταν άλλοι φημισμενοι ελλαδίτες και κύπριοι απλά λούφαζαν βγάζοντας φράγκα), ούτε όταν, όντας "εθνικιστής" στήριζε τους αγώνες για την ανεξαρτησία καταπιεσμένων λαών όπως του παλεστινιακού και άλλων.

    Εγώ τέλος, δεν θα έγραφα ποτέ αυτή την τελευταία, προσβλητική πρόταση που έγραψες εσύ, όχι μόνο για τον Μίκη, αλλά για όποιον Έλληνα (ελλαδίτη ή κύπριο) νιώθει την ανάγκη να υπερασπιστεί την Κύπρο, όποιον πονάει για την Κύπρο και δεν δέχεται πως την αγάπη και την έγνοια του για αυτό το νησί τη ζυγίζουν κάποιοι καλοθελητές ανάλογα με το κατά πόσον συμφέρει ή όχι τις απόψεις τους.

    Φίμωτρο αγαπητέ μου δεν θα μας βάλεις εσύ. Όταν θα μπουχτίσουμε και θα αγαναχτήσουμε με το είδος σου μπορεί να βάλουμε μόνοι μας. Μέχρι τότε, θα μας ακούς θες δεν θες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν επιθυμώ να φιμώσω κανένα, εσύ έθεσες τον τόνο εδώ πέρα με το πρώτο σου σχόλιο.
    Η υπόνοια περί του Σχεδίου Αννάν λάθος, το παίρνω πίσω και απολογούμαι.
    Για το Θεοδωράκη και πάλι. Ούτε εγώ ούτε ο Ολύμπιος κρίναμε το Άξιον Εστί, τη μουσική ή τους αγώνες του. Κρίναμε όμως τα συγκεκριμένα που αναφέρονται στην ανάρτηση. Τα κρίναμε σκληρά γιατί ακριβώς τα αντιπαραβάλαμε με το παρελθόν του.
    Τη τελευταία πρόταση όμως δεν θα την πάρω πίσω. Δεν έχω σκοπό να προσβάλω κανένα και δεν συγκαταλέγω ούτε τον εαυτό μου σε αυτούς που δικαιούνται να μιλούν για θυσίες γιατί δεν είμαι πρόσφυγας. Έχω όμως μπουχτίσει με τους λογής-λογής πολυθρονάτους πατριώτες που δεν έχουν να χάσουν τίποτα. Έχω βαρεθεί αυτούς που εκμεταλλεύονται τον πρόσφυγα, τον αγνοούμενο και τον εγκλωβισμένο για να πάρουν χειροκροτήματα ή ψήφους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Για να το κάνω πιό λιανά:
    Θα μπορούσα και εγώ να υποθηκεύσω ή να πουλήσω τα παραλιακά μου οικόπεδα στο νότο, να γλείψω κάποιον πατριώτη για μια θέση στο δημόσιο, να εκλεγώ και βουλευτής αφού βγάζω και φωτό δίπλα στη χαροκαμένη μάνα και να λέω στον Βαρωσιώτη "Κράτα γερά, θα αγωνιστούμε μαζί μέχρι τη δικαίωση".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Με λίγα λόγια έχεις σιχαθεί τους πολιτικούς του τόπου και βγάζεις το άχτι σου στον Θεοδωράκη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αφού και αυτός την ίδια ρητορική αναπτύσσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όποιος μιλά για ελληνισμό είναι...φασίστας!!!!!


    ΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΙΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΩΝ ΚΑΙ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ, ΠΟΥ ΣΚΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!!!

    ΓΙ΄ΑΥΤΟΥΣ Ο ΚΑΘΕ ΛΑΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΗ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ!!!

    ΟΠΟΙΟΣ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ, ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΑΙΟΣ!!

    ΟΠΟΙΟΣ ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΤΗΣ ΔΙΧΟΤΟΜΗΣΗΣ!!!

    ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ-ΜΙΑ ΨΗΦΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ!!!

    ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ, ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ!!!

    Ο ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ...."ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ" ΚΑΙ "ΦΑΣΙΣΤΑΣ"!!!ΝΑΙ, ΤΟ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!!!!!

    Πολύ εύκολο τον έχουν τον χαρακτηρισμό "φασίστας" αυτά τα "προοδευτικά" και"ανοιχτόμυαλα" "διανοούμενα" παιδάκια. ΟΥΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΦΤΥΣΕΙ Ο ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΤΕ.

    Όταν ο Θεοδωράκης έλυωνε στο Μακρονήσι και στην Ικαριά, δε θα φανταζόταν ποτέ ότι η ανθρώπινη βλακεία θα έφτανε σε αυτό το ποταπό επίπεδο, να αποκαλεί έναν ισόβιο αγωνιστή, "φασίστα".

    ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΠΙΑ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥΣ. Η ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ.

    Η εξίσωση του τύπου: η Χρυσή αυγή μιλά για ελληνισμό, ο Μίκης μιλά για ελληνισμό, ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ο Μίκης είναι Χρυσαυγίτης, δεν απέχει από το λογικό σφάλμα που ανέδειξε ο Σωκράτης:Το καναρίνι είναι κίτρινο, το λεμόνι είναι κίτρινο, ΣΥΝΕΠΩΣ το καναρίνι είναι λεμόνι.

    Ο παραλογισμός αυτός είναι τόσο γελοίος, όσο γελοίος και παράλογος είναι ο κ. Ολύμπιος που χρησιμοποιεί αυτή τη διαστρεβλωτική "λογική".

    Μίκη, η φωνή σου, τα γραφτά σου, η μουσική σου, οι αγώνες σου, δε μειώνονται από καμιά Δραγώνα, από κανέναν Ολύμπιο. Αυτοί ήλθαν και θα παρέλθουν. Εσύ και το έργο σου θα μείνεις και θα καθοδηγείς.

    http://antiparakmi.blogspot.com/2010/01/blog-post_18.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή